Politika kakovosti
Pomgrad – CP, d. d.Pomgrad – CP, d. d. je družba, ki s kakovostno opravljenimi storitvami zadovoljuje zahteve naročnikov in njihovih pričakovanj. Zavedamo se, da imajo naše stranke vedno večje zahteve in to za nas pomeni maksimalno fleksibilnost ob stalnem povečevanju kakovosti naših storitev ter racionalizacijo stroškov poslovanja, kar nam omogoča, da ostanemo konkurenčni. Težimo k nenehnemu izboljševanju sistema vodenja kakovosti kakor tudi svojih procesov, kar nam dolgoročno zagotavlja naš obstoj in razvoj.
Vrednote, na katerih temelji naše delo, so:
Kakovost |
Verjamemo v dobro opravljeno delo. Nudimo nadstandardno kakovost. |
Strokovnost |
Smo strokovno izobraženi in strokovno se lotimo vsakega projekta. |
Partnerstvo |
Vzpostavljamo partnerske odnose. Sodelovanje je edina pot do uspeha. |
Odprtost |
Radi prisluhnemo strankam. Prilagajamo se njihovim potrebam. |
Doslednost |
Držimo se dogovorov. Verjamemo v vzajemno zaupanje. |
Ambicioznost |
Pogumno se soočimo z izzivi. Naš cilj je dovršenost. |
Pravočasnost |
Izvedba del pred rokom je ključnega pomena za zadovoljstvo strank. |
Temeljni skupni cilji in vizija podjetja so:
- Ostati največje cestno podjetje v regiji.
- Z nenehnim izobraževanjem in motiviranjem zaposlenih zagotavljati konkurenčnost kadrov in pripadnost podjetju.
- Vodje enot v podjetju Pomgrad – CP, d. d. skrbijo, da so vse zainteresirane strani seznanjene s politiko kakovosti, jo razumejo, izvajajo in vzdržujejo vsak na svojem področju.
- Stalno spremljanje in prilagajanje naših storitev standardu kakovosti in pričakovanju zainteresiranih strani.
- Širjenje in izboljševanje naših storitev in sistema vodenja kakovosti.
- Imeti dokumentirano osnovo za kakovostno izvajanje del.
- Odgovorno izvajanje aktivnosti vseh zaposlenih v Pomgrad – CP, d. d.
- Izpolnjevanje veljavnih zahteve (zainteresiranih strani, zakonodaje, idr. …).
Dokument je dosegljiv tudi na naslednji povezavi: link