O družbi
Politika kakovosti
Pomgrad – CP, d.d. je družba, ki s kakovostno opravljenimi storitvami zadovoljuje potrebe naročnikov in izpolnjuje njihova pričakovanja. Zavedamo se, da imajo naše stranke vedno večje zahteve, na kar odgovarjamo z maksimalno prilagodljivostjo ob stalnem povečevanju kakovosti naših storitev. Hkrati vseskozi racionaliziramo stroške poslovanja in zaradi tega ostajamo konkurenčni. Težimo k nenehnemu izboljševanju sistema vodenja kakovosti in notranjih procesov, kar nam dolgoročno zagotavlja naš obstoj in razvoj.
Vrednote, nakaterih temelji naše delo, so:
-
KakovostVerjamemo v dobro opravljeno delo. Nudimo nadstandardno kakovost.
-
StrokovnostSmo strokovno izobraženi in strokovno se lotimo vsakega projekta.
-
PartnerstvoVzpostavljamo partnerske odnose. Sodelovanje je edina pot do uspeha.
-
OdprtostRadi prisluhnemo strankam. Prilagajamo se njihovim potrebam.
-
DoslednostDržimo se dogovorov. Verjamemo v vzajemno zaupanje.
-
AmbicioznostPogumno se soočimo z izzivi. Naš cilj je dovršenost.
-
PravočasnostIzvedba del pred rokom je ključnega pomena za zadovoljstvo strank.
Temeljni skupni cilji in vizija podjetja so:
- Ostati največje cestno podjetje v regiji.
- Z nenehnim izobraževanjem in motiviranjem zaposlenih zagotavljati konkurenčnost kadrov in pripadnost podjetju.
- Stalno spremljati in prilagajati naše storitve standardu kakovosti in pričakovanju zainteresiranih strani.
- Širiti in izboljševati naše storitve in sistem vodenja kakovosti.
- Imeti dokumentirano osnovo za kakovostno izvajanje del.
- Odgovorno izvajati aktivnosti vseh zaposlenih v Pomgrad – CP, d. d.
Izpolnjevati veljavne zahteve (zainteresiranih strani, zakonodaje, idr. …).
Vodje enot v podjetju Pomgrad – CP, d. d. skrbijo, da so vse zainteresirane strani seznanjene s politiko kakovosti, jo razumejo, izvajajo in vzdržujejo vsak na svojem področju.
Dokument je dosegljiv tudi na naslednji povezavi.